Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

I like cookies.

måndag, december 14, 2009

Cardio

Jag tog nyss reda på att min anställning på jobbet slutar på fredag.
Pappret med mina timmar jag har jobbat som jag lämnade in i fredags har inte kommit fram så jag kommer inte få min lön imorgon eftersom min chef inte tog med sig den.

Försökte ringa facket, men fick inge svar utav den ombudsman jag har haft mest kontakt med så jag skickade ett mejl angående hur jag ska göra och vad som är rätt och fel.

Som tur är så är den enda utgiften jag har i januari min mobilräkning.
Eftersom man ska flytta hem till mamma och pappa igen i ca 1-2 månader så känns det ganska skönt. Men det suger att jag inte vet om jag kommer ha något jobb eller inte.

Ska mejla NK igen idag och även bageriet som ligger vid liljeholmen för att se om jag kanske kan pusha mig till ett jobb iaf.

Ibland är det verkligen så jävla jobbigt att vara vuxen och samtidigt inte riktigt slutat vara tonåring än.
Jag vill fortfarande bara leva livet och göra sådant jag älskar och ha en mamma eller pappa att komma hem till som ger en pengar till att gå att hyra film och godis.
Supa mig redlös på helgerna och åka taxi hem och betala med pengar som pappa lagt uppe på micron.

Att försöka förstå att även om jag gör dåliga saker eller att det händer dåliga saker inte gör mig till en dålig människa är jävligt tufft just nu.
Jag är verkligen så himla trött på att inte kunna få en fast anställning på ett ställe utan att det alltid måste hända massa saker.
Nästa jobb jag får ska fan inte få sparka mig. INTE OK!
Jag vill bara få in rutiner i livet och ha en fast punkt förutom min underbara fästman.. <3 Nu när jag tänker på det är vi två den enda fasta punkten i mitt liv.

Nu pallar jag fan inte sitta och böla mer.

Puss

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

I know honey, i know <3
Saknar dig helt galet mycket vettu!

10:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home