Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

I like cookies.

fredag, januari 01, 2010

Don' Be a Hero

De senaste veckorna har jag varit stressad över 2 saker: Flytten och elräkningen.
Den här elräkningen har verkligen gjort mig galen, jag har sprungit och kollat var och varannan dag om pengarna finns på mitt konto eller inte.
Men det gör de fortfarande inte, och jag får magknip av sådant här. Jag betalar alltid mina räkningar typ 3 VECKOR INNAN SISTA DATUMET!
Puh. Men jag har lyckats släppa lite på min "ekonomikris" eftersom jag inte kommer ha några utgifter alls i 2 månader, utöver mat och min mobilräkning.

Jag kommer verkligen sakna huset, men allt som kommer med att vi flyttar är så mycket bättre. Jag är dock nojig för att det kommer bli småkaos i huset utan oss.
Jag vet inte varför, eller så kommer det blir ännu bättre än när vi bodde där.

Jag tycker verkligen det är så sjukt svårt att veta när man ska vara rättvis och när man ska vara schyst. För jag vill vara det hela tiden, och jag hatar att lätt bli överkörd på grund utav det. Men jag är rädd att skulle jag börja kräva rättvisa hela tiden så skulle jag aldrig kunna vara snäll.
Oh well.

Oh. Jag tror jag just kom på mitt nyårslöfte.
Jag ska hitta en balans mellan att vara rättvis och snäll.

<3 Gott nytt år på er.