Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

I like cookies.

söndag, januari 17, 2010

Travel Light

Jag har nu suttit en hel dag framför en laptop på ett cafe inne i stan och jag känner hur hela min hjärna känns som en trögflytande massa som bara skvalpar runt i mitt kranium.

Det är en hel del jag har planerat på att göra imorgon, måste fan nästan göra en lista:
- Åka till jobbet och storstäda och prata med lovisa, om jag får godkänt utav chefen.
- Ringa en annan chef på ett cafe för att boka tid för att komma in och provjobba.
- Gå och klippa mig.
- Gå till komvux
- Träna med syster 17.30
- Flytta saker från huset.
- ev. plugga.

Det är hysteriskt mycket som händer just nu och ibland känns det inte alls som att min hjärna hänger med. Och jag är inte säker på vad jag ska göra för att kunna klara upp allting, men jag vet att allting kommer få alldeles utmärkt dock.
För jag och <3 ska gifta oss i sommar, och jag har precis börjat kolla på vad vi behöver göra, ansöka och skriva under, skicka in osv. Och det verkar inte vara så krångligt som jag trodde att det skulle vara.
Men men. Det kommer bli awesome :) Något jag ska engagera mig i denna vecka känner jag faktiskt.
Ska fixa med min e-legitimation så att jag kan fixa min utbildning också.
Skicka mejl till min ex-rektor och fixa tenta-tiden också. Och åka och hälsa på komvux och fixa massa saker.

Urs. Har värsta suget just nu också. Jag hatar programmen i huvudet ibland -.-
Vi får se vad jag gör. Men men.
Har en timme kvar jag ska spendera här på cafét. Undra om jag ska göra något vettigt som att fortsätta plugga eller om jag ska göra något annat?

Aja. puss.