Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

I like cookies.

måndag, september 06, 2010

Monday Morning


(Jag är grym på att göra logos <3)

Jag sa upp mig förra veckan, och livet rullar vidare.

jag känner att trotts att jag sköt på det jävligt länge, och jag var nervös, så känns det så himla mycket lättare nu. Jag känner mig mer inspirerad och glad än vad jag var förut.

Ska börja kolla på inspiration till min tatuering ordentligt. Måste dock bestämma mig vilken stil jag ska ha på den.. vill ha asiatiskt.. fast ändå inte. I dunno.

Jag har dock sökt lite jobb jag vill ha, och det känns väldigt bra.
Jag hoppas att jag ska hitta något. Eller jag vet att jag kommer hitta något så det är inte problemet, hoppas bara att jag ska hitta ett ställe som verkligen fungerar den här gången :)

Malin är på väg hit för att gå en kvällspromenad med mig, har saknat det massa.
Så det ska bli sjukt mysigt.
Ska även vid lön inhandla lite saker till mitt planerande utav cafét.
Så som budget uträkningar, ska kolla upp lite leverantörer och annat som man kan behöva göra. Det ska bli sjukt kul, eventuellt även jobba på logga och personal osv osv. Är sjukt pepp!

kommer dock inte avslöja för mycket då jag blivit påmind om att mina ideér är så grymma att om jag pratar om dem för mycket kommer någon sno dem!
BEATCHES.

Puss på er.