Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

I like cookies.

fredag, december 17, 2010

Kuken i röven

Jag är verkligen så jävla trött på att vara ledsen hela jävla tiden.
Jag vet inte om det bara är någon slags utjämning för att jag är glad 5 dagar i veckan, så måste jag grina i 2 eller?

Och jag är så JÄVLA trött på att INGENTING blir fucking gjort och inga löften hålls och är det bara jag som är helt jävla dum i huvudet och krävande eller vad är det för fel på den här situationen?!
Ska jag bara ge upp eller är det kanske dax att bara skita i allt.
Jag är trött på att göra allt själv.

Nu ska jag skära mig i armarna och dricka sprit.
SUG MIN KUK

1 Comments:

Blogger Fröken S said...

Du skulle kommit hit jö!! Du kan grina hos mig!!
Älskar dig gumman!
Puss & kram
//Sväris

10:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home