Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

I like cookies.

lördag, december 25, 2010

Potatis

Jag har just suttit i 30 min och letat efter en medicin somska på något söätt ta bort mitt problem.
Örtmediciner, för "riktiga" mediciner får man bara så mycket bieffekter utav..

För jag orkar helt seriöst inte.
Jag är så jävla trött på att.. jag vet inte.. Jag vet att jag bara behöver komma över mig själv på något sätt.. Men jag har verkligen ingen jävla aning om hur.
Hur fan gör man? Och jag pallar fan inte gå i terapi.
Fast jag har iof fått det rådet för 2 år sedan. Han kanske hade en poäng.
Jag har typ inte ens någon jag kan ringa och prata med, för jag vet att ingen kommer ha någon bra lösning.

Jag vill inte säga att jag ger upp, men jag vet fan inte vad jag ska göra.
Hur ändrar man något man velat varje dag sedan man var 6 år?

1 Comments:

Anonymous Pippi said...

Vad är det egentligen som händer i ditt liv? Kan du vara lite konkretare...

10:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home