Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

I like cookies.

tisdag, juni 21, 2011

Back Into The Future



Ibland så springer livet verkligen i förväg.
Appråpå det ska jag börja springa.. ska bli så skönt innan det blir höst.
Min hjärna är aldrig riktigt i det ögonblick som jag är i just nu.
Och det värsta är att jag märker verkligen skillnaden på hur vi mådde när vi var i Thailand och hur fort jag påverkas av hur jag och Robin mår när vi är i Sverige.
Och det läskiga är att jag kan inte säga exakt vad det var. Och jag försöker verkligen hålla mig igång och tänka på allting annat förutom hur bra vi mådde när vi var där, men ibland är det svårt.
jag försöker fokusera på träningen igen och annat som jag vill göra, och jag tror att det viktiga är att ha mål varje vecka.

Det enda som är lite adhd just nu är att How I Met Your Mother är på tvn och att jag har svårt att koncentrera mig.

Men denna vecka så har jag lärt mig att jag verkligen tror på mig och Robin fortfarande. men det läskiga är att jag verkligen märker hur otroligt pressat vårat samhälle är här. Vi har så extremt mycket press på oss under våra jobb, vardag och familjer. Det är verkligen helt hysteriskt.
Jag kände det så fort vi satte i Sverige igen, och jag är verkligen orolig hela tiden för hur vi ska klara av att vara i Sverige ända tills vi åker till Thailand igen.

Jag hoppas vi kommer kunna spara tillräckligt mycket pengar så jag har råd att spara ihop tillräckligt mycket pengar tills vi åker.
Kommer lägga mycket pengar på tatueringen, och förmodligen en hel del träning.
Ska börja åp Thaiboxning och vill verkligen fortsätta med poledancing, och börja springa.. och simma, när tatueringen har läkt.

anywho.
Jag mens, känner mig fortfarande lite konstig.

Puss på er <3

1 Comments:

Anonymous Lovisa said...

Vi tränar sönder oss i höst <3 Fyfan va jag ska slå på dig din lilla slinka!

10:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home