Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

I like cookies.

onsdag, juni 22, 2011

Watcha Got

Ni vet den där känslan av att man är sugen på något, eller att man saknar något?
Och vad man äter, intar eller gör så hjälper det inte?
Bara en konstant saknad av något i kroppen. Förmodligen är det bara hjärnan som har fuckat ur någonstans på vägen.

Men att få stilla känslan av att träffa någon man saknat är nästan oslagbar.

Ja måste skkaffa mig en almenacka då smartphone är helt ute ur mitt liv för tillfället. Och dessutom skicka in den nya jag köpte som var skit.

Anywho.
Jag tror jag ska försöka göra lite yoga och dricka te.
Sedan jag kom hem från Thailand har jag dessutom intte lika stor matlust, eller mer att det tar mycket längre tid innan jag blir hungrig, och allt jag ätit idag är 2 mackor, 1 sallad och en kaka. Och några koppar kaffe såklart.

Oh well.
Behöver komma igång och göra något ikväll. Jag behöver vara produktiv på något sätt, så jag kan fokusera min trasiga hjärna på något.

XOXO