Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

I like cookies.

måndag, juni 27, 2011

Knull De Luxe

Tja.

Nu tänker jag ta upp en sak som har diskuterats i helgen.
Trekanter, där man själv är en del av ett par som har trekant med en utomstående.

Det finns mycket att säga om det. Jag tror personligen att detta kan ge en frisk fläkt i förhållandet då det är lätt att man kör in sig i rutiner och har princip likadant sex, lika längre osv.
Det är helt enkelt som att ta in en ny kock i köket!

Det som är värt att tänka på och skall diskueras mellan varandra, om det är planerat eventuellt alla tre, vad som är ok under sexakten, och vad som inte är ok.
Bara för att göra det enkelt för alla och för att det inte skal bli några sårade känslor.

Är det tex inte ok för tjejen att suga av den andra killen (2 killar 1 tjej) men hon får ta den i 2:an?
Är det är ok för killen att ha penetrationssex med den andra tjejen (om det är 2 tjejer och 1 kille tex) eller är det endast tillåtet med beröring och oralsex?


Rädslan för många i ett förhållande är nog tankar som dessa:
- Tänk om han tycker hon är skönare än mig?
- Tänk om hon tycker han har en större och bättre kuk är min?
- Tänk om han/hon upptäcker att han/hon tänder mer på andra än på mig?
- Kommer jag bli lämnad utanför och inte få någon uppmärksamhet?
- Jag vill inte dela med mig utav min partner, utan jag vill ha honom/henne för mig själv.


Vilket är helt förståerliga frågor, men prata med din partner så kommer du se att han/hon förmodligen har exakt samma tankar.
Och TÄNK inte för mycket, det är bara sex, och det är bara en kul grejj som man inte skall ta för allvarligt på.
Sex är kul, så varför inte dela med sig?

Jag röstar för att fler par har trekanter, för att släppa på normer och kontrollbehov!

Jag tänker även länka till en utav de roligaste reklamerna jag sett på länge!


KNULL DE LUXE