Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

I like cookies.

söndag, juli 24, 2011

mIsErY

Jag har mer och mer tänkt på varje dag att jag verkligen skulle vilja ha en psykolog igen. För det känns som att hur mycket jag än arbetar med vad jag vet får mig att må bra så fungerar det inte.
Men jag mår bra längst in, men det skrapar på ytan, och jag måste erkänna att jag är rädd att det ska lyckas ta sig ända in innan jag gör någonting.
Och om det är någonting jag är trött på så är det att må dåligt.

Har hittat flera bra saker under denna vecka. Delvis Ängsbacka, som är ett litet samhälle vid Karlstad som har massa mindfullness festivaler och allt möjligt, och just nu vill jag inget hellre än att åka dit, jobba och bara må bra.
Jag har mejlat och kolla om jag kan komma in och voläntera under helgen. Men det är lite short notice, och jag kan nog inte komma förens fredag i vilket fall som helst. Ta ledigt från jobbet? Fuck yeah.

Plus att jag bara sitter och bläddrar bland Yogiteas inspirerande lappar på deras hemsida <3 Har fortfarande en skål vid sängen där jag sparar alla de lapparna från mina yogite-påsar. Nom.

Sen måste ja fan ta mig i fittkragen och börja leta efter ett nytt jobb.
Vill ha ett jobb där jag ser fram emot att gå till jobbet varje dag, och det inte bara är same same varje dag.

Oh well.
XOXOXO