Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

I like cookies.

tisdag, juli 19, 2011

The Pirate Solution

Som många gånger förut är jag återigen förvirrad över att vara kvinna.
Jag hatar och föraktar att ha inte ha kontroll över vad so händer med min kropp och humör.
Så, tips på att hantera pms och hur man handskar med sitt förhållande under denna perioden är varmt välkomna för jag vet helt ärligt inte hur man ska handskas med att vara hysterisk i 3 dagar.

Anywho, har börjat kolla upp näringsvärden för att kunna summera mitt och robins näringsintag nu när vi ska börja lägga om våran diet som börjar 1:a nästa månad.

Jag har dessutom totalt fastnat för en sida www.greatglam.com där jag har en varukorg med klädes för 2000 kr... och jag är så sjukt sugen på att köpa den och slänga ut allt jag äger från min gamla garderob för att det är så fruktansvärt snyggt.

Jag har dessutom 2 kassar med kläder som jag tänkte sälja, men jag upptäckte efter några auktioner att tradera är jobbigt och jag inte orkar eller har tiden.

Oh well.
Peace out.