Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

I like cookies.

fredag, juli 01, 2011

This is my confession.

Jag har varit en dålig lyssnare.
Och jag har gråtit och blivit upprörd över alldeles för mycket.

hitta av en händelse den här länken: Rock your life challange

Och jag tänker skriva ner vad jag skrev. Och det jag är rädd för är att jag har så pass dålig självinsikt att jag hittar på saker om mig själv som inte är sant, att jag knappt vet vad jag ska skriva. Men jag lyckades få fram det här, jag tror jag behöver mer övning.

Step one:

Stå upp för mig själv, tycka om mig själv, ta mig igenom gymnasiet, vara bra på mitt jobb, lärt mig utav mina misstag,
klarat mig ut min deppresion, börjat träna, motarbetat min panikångest, blivit ordningsam och mer diciplinerad,
tycka om hur jag ser ut, att jag tagit mig längre än vad jag trodde jag skulle vid 22 år, att jag tycker om att göra saker för andra
mer än för mig själv, jag är awesome, jag är stolt över att jag klarat av hårda perioder av mitt liv där jag knappt haft pengar,
jag är i ett förhållande med en man jag älskar och vill spendera resten av mitt liv med, jag jobbar på mig själv för att bli en bättre människa
jag har hjälpt och alltid funnits där för mina vänner och människor som behöver mitt stöd, jag gör allt jag kan för att tänka på andra'och på
naturen och vad jag kan göra för att förbättra naturen och hjälpa den. Jag har lärt mig att hitta ett bättre inre lugn.

Step two:

Jag har ett bra tålamod som gör att jag klarar av att vänta på saker utan att skynda in i saker och göra förhastade bestlut,
tålamodet gör även att jag klarar av att göra saker länge och att jag sällan stressar.
Jag är givmild och jag vill alltid hjälpa människor och allt som lever runt omkring mig, jag är passionerad över saker som betyder
mycket för mig och jag är villig att kämpa för det jag tror på.
Trotts att jag är rädd för att göra eller säga saker motsätter jag fortfarande mig själv för att fortsätta växa genom att göra det ändå
Jag har massor av energi som jag älskar att ge till andra!

Step three:

Jag är en givmild, passionerad, vacker och full av energi!
Jag bryr mig om att få folk att må bra och hitta något de känner dig passionerade över och börjar se innåt sig själva.
Jag tycker om att ge folk tankeställare och tänka om. Jag älskar naturen och jag vill fortfarande göra mer för naturen och
allt levande.
Jag tänker fortsätta vara den jag är och se mina mottgångar som en utmaning att pusha mig själv och hjälpa andra människor.


Ibland måste man läka sig själv.