Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

I like cookies.

måndag, augusti 15, 2011

Alien


Just nu är jag inne i en väldigt intressant period av mitt liv.
Först och främmst har jag mens, och min verklighetsuppfatning blir väldigt skev då. Självklart hysteriskt sockersug utan anledning och gråta onödigt mycket till filmer.

Men även att jag har en vit månad som jag hittills har följt till fullt och pricka.
Har inte tagit ett enda bloss eller en enda droppe alkohol.
Och det har känts fantastiskt, trotts att jag faktiskt fått ett sug efter att supa ner mig så att jag knappt kan gå, men jag tror det är mensen också.
Musik har varit min drog de senaste 2 dagarna, och jag har helt ärligt varit oförlåtligt dålig på att svara i telefon.
Men jag har dagar då jag bara inte orkar, det känns som att alla tillfällen är dåliga tillfällen att prata i telefon.
Så jag ber om ursäkt för det... <3

Jag går även på en "diet" Inga kolhydrater om jag inte har tränat, och då ska jag äta den inom 2 timmar efter att jag tränat.
Och det har faktiskt gått väldigt bra. Jag älskar att utmana mig själv och lägga om min kost och göra saker jag vanligtvis inte skulle göra.
Sen att jag är lite dum i huvudet och gör allting samtidigt är en annan grej.
Jag vet inte, jag bara tycker om att utmana mig själv både mentalt och fysiskt.
Hoppas att jag får snygga resultat utav det också.

Har hittat en fantastisk rutt runt midsommarkransen, som är på 5 km som jag springer varannan dag.
Sedan kör jag hantlar och fokuserar mycket på biceps och triceps.


Såhär ska jag nog se ut <3

Jag kan knappt vänta på att jag ska få börja plugga!
Nu måste gå och göra mig något att äta. NOM!